Wednesday, November 30, 2011

adik yang saya sayang .



okay ! nampak tulisan dekat atas sebelah kiri tu ?
' ADIK YANG SAYA SAYANG '
now , post kali ini saya buat khas
untuk adik saya yang comel lagi handsome
* sebijik macam abang dia lah :)



nama yang diberi ialah
Muhammad Iqram Iman Bin Abdullah
haha ! sedapkan nama tu ?
yang pasti nama 'Iqram' tu daripada cadangan saya lah ,



nak dijadikan cerita ?
budak ini lain sikit
dia lebih comel , handsome , pandai dan
macam-macam lagi .
satu yang paling menyeronokkan ialah
adik saya petah bercakap malah banyak menghafal
lagu-lagu artis , lagu tema kartun , abc , 123
dan macam-macam lagi .



sungguh tak disangka budak yang berumur 3 tahun
pada tarikh 19/11 tarikh lahirnya
sudah pandai menghafal
satu lagi ialah kenakalan yang terlampau
Terlampau ?
haha , budak ini memang tak boleh duduk diam
semua dia nak usik lah
kalau dah tidur tu
alangkah indahnya dunia , haha !



dia ini sebenarnya ada kebolehan
haha ! nak tahu tak ?
dia paling pandai ambil hati orang
specially mak lah kan
perghhh ! kalau dah buat salah tu
muka terus suci lepastu pergi dekat mak senyum-senyum
haishh ! sabar je lah



satu yang korang kena tahu
dia paling takut sekali dengan saya selain ayahlah kan :)
dekat mak , abang , adik boleh lah dia buat hal 
tapi dengan saya ?
* hihi , maaf dik awak dah tersilap langkah dah ini :P



apa-apa pun adik kena ingat lah
walau apa pun yang terjadi
angah tetap sayang adik
dan ingat !
angah sentiasa ada dekat belakang adik <3



sekian saja untuk kali ini
assalamualaikum ^^







sayaaaannngggggg adik  :)

No comments:

Post a Comment